28.12.2013

Min fangst denne julen..

Jeg vet jeg fikk den beste gaven av dem alle - ringen på fingen!
Men jeg fikk også masse annet flott, og jeg tenkte jeg ville skrøyte litt og vise dere hva :)
Jeg er så utrolig fornøyd med alt det fine jeg fikk. Noe har allerede kommet opp i hyller eller til pynt på border, mens andre ting venter fortsatt i spenning på å bli brukt ;)
Jeg har hentet bilder av det jeg fikk på nettet, rett og slett fordi de ble finere enn mine..

Her er noe av det jeg fikk:

1.
Jeg fikk Mango frutti klokke (rosa), Wik & Walsøe sine flotte kopper med hjort på og Royal Copenhagen sine kopper i alle slags farger.


2.
Jeg fikk et flott, nydelig skjerf fra Hoyer, ganske likt acne men et annet merke. Pukka te med chai smak, shelas lys med vanilje lukt og klokkevisere fra karlsson. Disse klokkeviserne skal vi henge på den ene veggen i stua og male på tallene selv. Den kommer til å bli stor :)

3.
Av Ådne fikk jeg (utenom ringen selvfølgelig!) et reisegavekort på hele 3500 kroner!!!
Jeg har allerede vært inne på nettet og kikket litt.. Wohooo... 
Kanskje det skal brukes på et SPA????

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar