26.12.2013

Jeg er blitt forlovet!

Dette har vært en jul jeg aldri kommer til å glemme!
Selveste julaften gikk nemlig Ådne ned på kne og spurte meg det store spørsmålet:
Vil du gifte deg med meg?
Tårene kom, selvfølgelig, og jeg ble ganske paff. Jeg så ikke den komme. Ble selvfølgelg utrolig glad og ga ham mitt ja <3
Siden da har vi vært i en liten lykke-boble begge to. Som om vi er blitt nyforelska igjen. Jeg har en ring på fingen som bevis for at jeg er forlovet og skal gifte meg. Det er jo bare så romantisk <3 
Når, hvor, hvem, hva og andre spørsmål må vi finne litt mer ut av. Får jeg bestemme, blir det i løpet av 2014, ellers blir det å vente til 2015.
Tenk, jeg skal gifte meg!!!



- Anette -

5 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra!! Stor glede!! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kjekt!!! Gratulerer så mye til dere begge!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Grete :) veeeeeldig fornøyd ;)

      Slett
  3. Gralla 1000 ganger. Veldig vakker ring og veldig vakkert par........men......... hva er det Ådne har spist, med den snurpe munnen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Det e ein sånnein gimmikk gutter liksom har itte de e blitt forlova - "åh nei" liksom ;)

      Slett