12.12.2013

Jul og fred og sånt..

Min kjære samboer er kommet hjem - halleluja og må herren være lovet!
ENDELIG!! Dette skal nytes! Har ikke ryddet et eneste klesplagg, ikke satt inn i oppvaskmaskinen, ikke ryddet opp lekene på gulvene eller hengt opp yttertøy. Med andre ord; det flyter! 
Det kommer til å flyte helt til jeg kommer hjem fra jobb i morgen og virkelig setter inn støtet, rydder og vasker gjennom huset før søsken og søskenbarn kommer - med følge! Vi skal nemlig ha tapaskveld med noe godt i glasset.. Hehe..
Ellers har vi hatt juleavslutning i dag med klassen. Jeg ble så rørt og jeg ER så stolt! For et fantastisk yrke jeg har. Tenk å få jobbe med så mange flotte, store og små, mennesker :)
Nissefest - sang - gløgg - kaker. Julestemningen er herved på topp!!  :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar