11.12.2013

App tips - Pinterest

Kathrine på jobb tipset meg om en App som heter Pinterest. Og den har hjulpet meg litt i dag. Orker ikke se på tv eller gå rundt omkring ( fikk omsider omgangssyken jeg også ). Så jeg ligger på sofaen, strak ut og kikker gjennom denne fantastiske App'en. OBS! Fare for å bli hekta!!
 
En fantastsik App med massevis av flotte og kreative tips til alt mellom himmel og jord. Den fungerer litt som instagram egentlig. Enten kikker du gjennom alt som er av ide'-bilder, eller så søker du på temaer. Jeg er veldig glad i å lage ting som kan gis bort i julegave foreksempel. Så jeg har søkt på "Christmas" eller "Homemade gifts". Og da har jeg funnet utrolig mange koselige, enkle, kreative, kjekke og fine tips :)
Du får opp bilder, og liker du dem kan du lagre dem på din egen side. Det er ikke avansert og enhver skal få det til. Veldig mange lærere bruker denne til å vise og hente kjekke tips til kunst og håndverk for eksempel. Det er en kategori som heter "gjør det selv" - min favoritt! App'en er gratis og er ikke vanskelig å sette seg inn i.

Pinterest er et verktøy du kan bruke til å finne inspirasjon og dele den med andre. Du kan samle sammen ting du elsker, organisere og planlegge viktige prosjekter og mer. Med andre ord - et utrolig inspirerende og morsomt verktøy for å finne nye og kreative ideer. Et skattekammer!

Her er mine favoritter under tema jul:


Litt julegodt og kaker.

Se så kreative vinflasker! Tenk å fått en slik til jul??

Enkle, men sååå koselig julekort :)

- Anette -

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk for tips! Nå har eg jo plutselig så mye tid ;)

      Slett
    2. Hehe.. Ja, det e ganske gøy :)
      Husk å lagra bildene når du finne de du like. Då trykke du på de, holde fingen inne og drar fingen bort te den "nålen" aka pin'en som komme opp - lagra! ;)

      Slett