03.12.2013

2. desember - flatt batteri!

I dag gikk alt på skinner i morges. Guttene var glade og fornøyde, så barnetv mens jeg både stelte meg og laget matpakker. Så da klokka var 07.10 var vi i bilen med seler på alle tre. Idet jeg vrir nøkkelen skjønner jeg at dette kommer til å bli "en slik" dag. Batteriet var flatt! 
Heldigvis har jeg sykkel og sykkelvogn, så jeg snudde meg kjapt rundt og fikk lempet over all bagasje og guttene. Tro det eller ei, men selve sykkelturen, fram og tilbake, og levering i barnehagen tok kortere tid enn om jeg kjører. Kan godt være at jeg tråkket litt ekstra på fordi jeg var så redd for å ikke komme for sent.
Jaja, jeg fikk levert OG jeg rakk jobb - ikke verst!
Nå står bilen på lading, så det skal bli spennende å se i morgen. Om det blir nok en sykkeltur får jeg ikke vite før jeg åpner panseret i morgen tidlig.
God natt alle sammen! 


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar