14.12.2013

Tapaskveld med noe godt i glasset..

I går hadde vi søskenbarntreff, om vi kan kalle det det, her hjemme. Kristoffer og Katrine, med følge, var selvsagt også med. Vi var 9 mann. Skulle egentlig vært 10, men på grunn av vanskeligheter med å få barnevakt ble vi altså en mindre. Det var hvertfall utrolig gøy :)
På forhånd hadde vi avtalt at alle skulle ta med to tapasretter hver. Og det var en suksess! Vi hadde så mye god mat! Og jeg angrer meg ihjel på at jeg ikke tok bilde av det flotte, ferdige bordet med alle de fantastiske tapasrettene på. Kyllingkjøttboller, chili con carne, vannmelon med ost/pinjekjerner/honning, salat, spekeskinke- og lakseruller, guaccamole, ovnstekte grønnsaker, dadler m/bacon, couscous salat, foccacia, aioli og pesto. Slå den!!
Det var altså helt sinnsykt godt!!
Et av mine nyttårsforsetter skal være å bli flinkere til å ta bilder!! Dette bildet har jeg stjålet av Katrine.. Sittende til bords. Med noe i glasset ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar