06.04.2014

Vimpler i papir

Herligheten, dette tar jo bare helt av. Jeg var litt usikker om jeg skulle poste dette eller ikke, for de siste blogginnleggene har jo handlet om 30-års dagen og pynting og diverse, men jeg klarte ikke la være :)
Jeg har altså laget enda mer pynt.. ehehe.. I dag har jeg laget vimpler som jeg har klippet ut i mønstret papir. Jeg hadde alt liggende hjemme, så det er ikke noe jeg har kjøpt eller skaffet meg for anledningen. Alt du trenger er papir (gjerne i spreke, stilige mønstre), en tynn hyssing og teip. 
Jeg laget en lang lenke som jeg hang opp på kjøkkenet. Det eneste rommet som ikke var blitt dekorert enda, hehe.. Men jeg synes det ble fint :)

Ellers har jeg hatt en ganske så rolig og avslappende helg. Ådne tok med seg guttene i går og reiste på hytten sammen med Johnny og eldstemann. De sov over til i dag og var vel hjemme igjen rundt 15-tiden. Jeg har ikke gjort noe spesielt. Bestemte meg for å bruke anledningen til å slappe av og ikke gjøre så mye. Jeg har lest, bakt, ryddet litt i småting, laget vimpler og planlagt litt i forhold til bryllupet - rett og slett kost meg. Sov helt til 11 (!!!) i dag :-0 Så jeg hadde nok godt av det. Litt kjedelig må jeg helt ærlig innrømme, men jeg har utrolig godt av å kjenne på det også. Denne dama her har jo ikke ro i seg.

Håper dere også har hatt en fin helg :)




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar