17.04.2014

Påskeferie i Sirdalen

God kveld alle :)
I skrivende stund sitter jeg vakt utenfor soverommet til guttene på hytta. De sover nemlig på samme rom, og det pleier ikke alltid gå så greit. Den ene girer den andre opp og så har de litt vanskelig for å komme seg nedpå igjen. Jeg husker godt de gangene Katrine og jeg sov på samme rom da vi var små, og jeg syntes det var veldig stas. Regner med guttene føler det likt ;0)

Vi er altså i Sirdalen. I siste liten fikk mamma tildelt hytte via jobben og vi fikk være med - hurra! Hytta er koselig. En typisk fjellhytte. Den ligger rett ved Sinnes Panorama for de som er kjent her i området, men altså ikke så langt fra Ålsheia skisenter. Kjørte hjemmenfra i formiddag og turen gikk veldig greit. Noah fikk være med mamma opp i går, så han var her allerede. Ådne er, tro det eller ei, med han også. Han kom hjem i går kveld og blir sannsynligvis ikke sendt ut med det første. Så det var jo kjekt :)

Det har regnet/snødd i dag, men ifølge værmeldingen skal det bli skyfritt og sol i morgen. Da blir det aking, skitur og kos i snøen. Det er ikke så veldig mye snø igjen, men vi utnytter hver haug vi finner. Vinen er sprettet og jeg hører det knaser i en chips pose nede i stuen. 

Ha en flott påskeferie alle! Det kommer nok flere oppdateringer fra meg, hvertfall om været skal bli som lovet <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar