18.04.2014

Handstand i Sirdalen

Haha.. Ådne og meg er like i en ting: vi elsker å turne. Ådne er særdeles mye bedre enn meg, men jeg prøver alt jeg kan for å gjøre det samme - nesten like bra. Det går så som så.. 
For de som ikke kjenner Ådne kan jeg fortelle dere at den gutten/mannen der har en helt enorm kroppskontroll! Han burde så absolutt blitt turner da han var liten. Super sterk, uredd og spretten. Dere hadde fått sjokk av alt det han kan. Så vet vi hvertfall hvor Simen har der fra ;)

Ådne var i New York i februar og der begynte han en "trend" hvor han står på hendene over alt. Foran times square, berømte monumenter og flyplassen. Han poster bildene på Instagram. Ellers har han fortsatt her hjemme også. På toppen av fjell, på jobb mens han står på hendene av et juletre o.l. Dere skjønner tegninga? I dag skulle han stå på hendene ved siden av hytta, og da skal ikke jeg være noe dårligere ;) opp i fjellskråningen og finne en plass hvor underlaget var hardt nok. Tadda - handstand i Sirdalen i et NYDELIG påskevær :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar