09.04.2014

Før-bursdags-gave

Kom hjem fra jobb i dag, lukker opp døren og der står Ådne - rimelig paff, med en pose fra Lefdal i hånden. "Eh.. Vil du ha bursdagsgaven din nå?" Haha.. Jeg klarer jo selvfølgelig ikke holde meg, så jeg sier ja uten å nøle. POW - Et flunka nytt kamera! :) Og ikke et hvilket som helst kamera heller. Et Samsung NX1100. Et lite og praktisk kamera jeg kan ta med hvor som helst, 20,3 megapiksler, full HD-oppløsning på videoopptak og et 20-50 mm objektiv :) Dette kan fort bli bra!
Har såvidt lest litt gjennom bruksanvisningen, men jeg må kjøpe et minnekort før det kan bli tatt i bruk. Oh glede! Nå skal 30'års dagen bli foreviget i bilder ;)





- Anette -

2 kommentarer:

  1. Oi oi heldiggris!! Nå blir det masse fine bloggsider :)
    Ska eg ta med mitt kamera i mårå?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi.. Ja dette va veldig gøy :)
      Du må gjerna ta det med ja, kan jo ikkje ta for mye bilder ;)

      Slett