02.04.2014

Party-verksted

I dag har jeg vært på UIS og studert. Jeg skal faktisk bli (godkjent) praksislærer til neste år. Noe jeg selvfølgelig synes er spennende :) opplegg i morgen også, før vi møtes igjen til en samling rett før sommerferien. Kjekt å gjøre noe annet en dag, men jeg klødde litt i fingrene og syntes det var lenge å sitte stille i hele 6 timer. Jeg er glad jeg har den jobben jeg har fant jeg ut. For det å sitte rolig, det eksisterer så og si ikke i min vanlige hverdag. 

Ellers har jeg hatt besøk av Ragnhild, Kathrine og Ingvild :) de har hjulpet meg med å lage pynt til 30-års dagen min. Og det ble så mye forskjellig, fin pynt. Ble ikke ferdig med alt, så jeg kommer nok til å ta en liten økt i morgen også. Da skal dere få se bilder. Enkle, dekorative og kjekke ting å lage. Og det er ting som du kan spare på og bruke om igjen. Tipp topp! ;) 


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar