04.04.2014

Photo boooth

Det har blitt populært med Photo booth'er. Mange bruker å ha det i bryllup, noe vi også akter å gjøre. Og mange har det på fest eller andre morsomme tilstelninger. Jeg skal ha det i bursdagen min, og da kommer jeg til å sette opp kameraet på et stativ, legge klar en tom ramme og legge frem utkledningsartikler. Da kan, alle som vil, kle seg ut og ta bilder - morsomme bilder :)
Jeg har noe karneval utstyr fra guttene, noen vrestling masker fra Ådne og noen parykker i forskjellige farger. Men det trenger ikke være så "avansert". I kveld har jeg klippet ut diverse rekvisitter og limt dem fast på en grillpinne. Disse kan vi holde forann fjeset og det blir et enkelt utkledningsutstyr. Jeg har også fått låne noen av Kristine til selve dagen, så folk skal ha nok å kle seg ut i ;) 
Jeg klippet ut to forskjellige barter, briller, lepper, tenner og øyne. Hadde jeg ikke gått lei, hadde jeg nok laget ører, hår, pipe og sløyfe (både til hals og som hårpynt). Men siden det er fredagskveld, skrur vi heller på en film. Her får dere se hva jeg har klippet ut i dag :p
Yey or ney?



 - Anette -


5 kommentarer:

  1. Kjeeeeempe kult!! Glede meg! :) Et stort YEY herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha.. Glede meg te å kikka gjennom bildene på søndag ;)

      Slett
  2. Yey! Er ikke invitert.......men.......Yey!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha.. Nei, men du ska få se bildene ;)

      Slett