14.04.2014

Påsken er her

Jeg har påskeferie - heldigen meg, og jeg har kost meg i dag. Ådne reiste tidlig, tidlig i morges og guttene hadde jeg i barnehagen. Leverte sent og hentet tidlig. Imens fikk jeg handlet, ryddet, vasket klær, montert hyller, sortert rot i boden, besøkt farmor og farfar og laget middag :) Utrolig hva man får gjort på en dag med fri fra jobb og barn..
Vi reiser til Sirdalen på torsdag. Har fått låne hytte som vi skal kose oss i. Det blir i første omgang Katrine og meg med de små som skal opp. Mamma og Torkell er oppe i Sirdalen allerede når vi ankommer. Gjerne Ådne kommer hjem igjen på onsdags kveld, men jeg har fortsatt mine tvil om at han blir hjemme noen dager. Så jeg tenker at det blir Katrine og meg :)
Det skal bli gøy. Hyttetur er avslappende og hvem liker ikke snø? Appelsiner, kakao, kvikk lunsj og god mat - I LIKE!
Ellers har jeg hatt en skikkelig spa-kveld. Skrubb og peeling fra Declore og (skjønnhets) serum fra Babor <3 ELSK! Nå skal jeg hive meg i seng med en god bok. Livet er herlig!





- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar