08.04.2014

Stoff og stil - her kommer jeg!

Å halle-palle! Det finnes en butikk her i Stavanegr som heter Stoff og Stil. Har du ikke vært der, bør du ikke ta turen om du er kreativ, klør i fingrene etter å finne en hobby, liker mønster, liker å lage ting selv eller har lett for å få ideer og tips. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke hadde penger med meg :-O
Jeg hadde kjøpt så mye stoff og silke og bånd og oppskrifter at jeg hadde hatt nok å holde meg opptatt med fram til pensjonistalder. Makan! 
Jeg tok med meg en brosjyre hjem, og jeg skal (selvfølgelig) sy alt som står i den.. neida.. joda... neida...eller? Litt forvirra selv her jeg sitter.
Jeg kan jo kanskje nevne at det var mamma og meg som var der, og grunnen: vi kikket på symaskin. Vi hadde lyst å se hvilket utvalg de hadde og hva prisene lå på. Den vi så oss ut, var jo ikke akkuratt den billigste, men den så robust ut, var enkel i menyen, hadde mange forskjellige funksjoner og et godt (og stort) arbeidsområde. Siden prisen var litt mer enn det vi hadde tenkt, undersøkte vi også på Coop obs, etter tips om Singer maskinene derfra. De hadde tre typer inne. Og den dyreste (1490 kr) hadde nok vært mest aktuell for oss, men tror mamma hadde hengt seg litt opp i den elektroniske menyen på Bernina sin ;)  (hehe.. Skylder på deg mamma..)
Nå skal vi undersøke om vi finner den noen slanter billigere en annen plass. Så skrik gjerne ut folkens om dere vet om en nettbutikk, nettsted eller butikker i området som selger Bernina maskiner :)

Haha.. Ådne regner med at vi alle skal få oss nytt sengetøy i løpet av sommeren ;) Og det stemmer det, må bare få lønn først!


Noen kjekke inspirasjonsbilder fra katalogen jeg fikk :)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar