28.04.2014

New shoes?

Jeg trenger nye sko! Men jeg hater å kjøpe sko - helt sant. Jeg er så kresen og så er jeg gjerrig :-0 Jeg bruker et par opp før jeg kjøpe nye. Men.. nå har jeg bare vintersko, og siden det ikke akkuratt er vinter lengre.. De tre under er favorittene mine. Nike shox som jeg har hatt før - fantastiske å gå i! Toms sko, marineblå, også gode å gå med. Eller Nike air pegasus, som ser gode ut å gå med pluss de er ganske kule å se på?? Hm.. kanskje to? Har du en favoritt?




- Anette -

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, sant de va kule! :)

      Det e de eg lene mot mest :)

      Slett
  2. Nederste :-) Det e jo haug av kule joggesko å velga i. Sneakers-aktige ala New Balance f.eks. Evt ein billigare kopi ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg får nok bare komma meg ut i ein skobutikk. Komme ikkje langt av å sitta her hjemma å kikka på bilder hvertfall.. :-p

      Slett
  3. Svar
    1. Har faktisk fått bestilt med hjem et par marineblå Toms fra Danmark - ankomme i mårå sammen med Marte :)

      Og så tror eg jammen eg ska kjøpa de nederste og..

      Slett