15.04.2014

Hurra for meg som fyller mitt år..

Hipp hurra! Endelig er dagen her - jeg er 30 år!
Nå trer jeg inn i 30-40 års kategorien og det føles fantastisk - NOT! Joda.. Neida.. Joda... ;) hehe..
Helt ærlig, det føles fint. Jeg er 30 og jeg kjenner meg ikke en dag eldre enn jeg var i går, eller for 5 år siden for den saks skyld. Jeg har nok blitt litt smartere og mer fornuftig siden da (håper jeg) men eldre, nei.. Kjenner meg helt lik.
Dagen har vært super. Solen har stått høyt på himmelen, og skyene har ikke vært i veien. Jeg har fått koselige telefoner, meldinger og hilsener på mobil og media. Takk til alle dere - kjempe koselig <3

Ellers har jeg også fått gaver, selv om jeg ikke trodde det var mulig å få mer!?! Men jeg har altså blitt skjemt vekk til de grader og fikk blant annet et gavekort av svigermor og svigerfar på Brødrene Pedersen. Og siden jeg fikk et gavekort fra Ting på fredag, gikk jeg en tur til byn i dag og snopet meg en ny skål fra Lucie Kaas, bokstavkrus fra Design Letters, freemover lysestaker og frokost tallerkener fra Wik & Walsøe sin alveskog. Nå har jeg altså fått så mye fint i hus, at jeg må snart invitere til middag og nytt selskap ;)

Ellers inviterte mamma Katrine og meg (med de små) med på middag ute blant folk. Vi valgte en plass som var praktisk med tanke på barn, og endte opp på NB Sørensen på madla siden de har en egen lekekrok. Guttene og jeg gikk bort til madla. Det vil si, guttene syklet, jeg sprang. Noah har lært seg å sykle på to hjul og nå går det unna. Simen suser som vanlig avgårde på sparkesykkelen sin og sammen er de dynamitt i bakkene. Vel hjemme fikk jeg nok en gave, denne gang av mamma og Torkell. En symaskin! Så nå sitter jeg her, med lysestaker, servise, vaser, skåler, gryte, symaskin, kamera...osv og kjenner at i år har jeg virkelig blitt bortkjemt! Gled dere til å bli 30! (om du ikke enda er blitt vel og merke..). Da blir du skjemt bort av venner og familie 

<3 Igjen; takk alle <3






- Anette -


2 kommentarer:

  1. Wooow knall fine gaver, igjen!! Begynne å forstå at det må ver ganske så kjekt å bli 30 ;) Håoe dagen din va kjempe fin, va veldig koselig på N.B. Sørensen :)

    SvarSlett