23.04.2014

Supert tips til melon-elskere!

God kveld i luken. 
Etter litt jobbing og rydding begynte jeg å smøre matpakkene til i morgen. For å slippe kaos om morgenen når Ådne er borte, har jeg altså begynt å smøre kvelden før. Guttene liker godt matpakkene jeg smører og jeg merker at de spiser mer om matpakka er litt kreativ og innholdsrik enn om jeg bare sender med to skiver klemt oppå hverandre, delt i to.. Også prøver jeg å få dem så sunne som mulig :)
I dag kuttet jeg vannmelon som den lille ekstra "godisen" i matpakka, og jeg har funnet verdens beste tips til hvordan man deler opp en melon. Hvertfall vannmelon..  Jeg er dårlig å forklare, så jeg tok heller litt ekstra mange bilder. 
Hva synes dere? Smart eller hva?? :-)











1 kommentar:

  1. Det var jo kjempelurt. Noen iskalde melonstenger - på en varm sommerdag - smaker sikkert berre lekkert?

    SvarSlett