03.04.2014

It's all in the details

I går hadde jeg besøk av tre flotte kollegaer. De hjalp meg med å lage papir-pynt som jeg skal pynte med i 30-års dagen. Jeg skal ikke ta æren for noe selv her. Med unntak av de søte papir-brettet-ballene, er alle ideene fra Pinterest. Papir-ballene er det Kathrine som skal få æren av :)
Vi laget altså pom poms (det vil si.. jeg kjøpte dem ferdige fra søstrene grene, men vi har brettet, festet og puffet dem), runde vifter, papir-baller og en snor med store confetti som skal henge på veggen. Vi ble ikke ferdige med alt, så jeg gjorde de siste finjusteringene i dag. Har til og med hengt alt opp. Jeg ble så gira, at jeg fant fram brukte hermetikkbokser og tomme syltetøyglass og limte på blonder og perler og sløyfer. Hermetikkboksene skal bli brukt som vaser for en blomst eller to mens de står rundt omkring på bordene. De gamle syltetøyglassene skal få et telys oppi seg og lyse fint ved siden av vasene.
Tror det kan bli fint :)







- Anette -

2 kommentarer:

  1. Nydelig pynt og sikkert veldig kjekk prosess også!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Grete! :)

      Det var veldig kjekt å lage det ja. Det tok jo litt tid, men det var nok mest fordi vi snakket så mye :p Alle tingene er latterlig enkle å lage - heldigvis. Og disse kommer jeg til å spare på og bruke om igjen :)

      Slett