21.02.2014

Lyse striper og masse hår

Jeg har vært hos frisøren, og jeg føler meg ribba!!
Det er jo så himla dyrt! Jeg blir like sjokkert hver gang jeg må betale. 1850 kroner koster det meg å stripe håret og stusse bort de nederste milimeterne (siden jeg sparer til bryllup-langt). Jeg er veldig fornøyd altså, men det skulle vel nesten bare mangle også? Jeg kunne jo kjøpt masse, masse, masse for nesten 2000 kroner. Ådne klipper frisyre og betaler 400 kroner. Urettferdig! 
Mye av grunnen til at det blir så dyrt på meg er fordi jeg har så mye hår. Hah.. Hvem hadde trodd det? De må alltid bruke to eller tre blandinger med farge. Jeg har vistnok ikke så tykt, men utrolig mye. Kan være hun bare smisket (siden hun viste dette kom til å koste) men det virket - jeg gikk ut derfra og følte meg smashing med nye lyse striper og en følelse av at jeg hadde fått satt på litt ekstra hår?! Haha.. Det første Ådne sa da han så meg, var: "Du va sexy!". Så noe riktig må hun jo ha gjort ;)
Siden det er så dyrt, går jeg heller ikke så ofte. Sist gang var faktisk rett etter sommerferien :-0 Så sånn sett er jeg jo heldig som faktisk kan gå så lenge uten å måtte fikse det. Men.. nå var det på tide :)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar