20.02.2014

Bryllupskveld

I dag har jeg vært på brylupskveld på Madla Amfi og fått litt inspirasjon til bryllupet. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg først ble litt skuffet. Jeg forstod det som at det skulle være et show hvor de skulle vise fram kjoler og frisyrer o.l. Men det var satt opp border/stander på et samlet område som du måtte gå mellom for å hente inn litt inspirasjon eller spørre om tips. Kjolene var hengt på utstillingsdukker rundt omkring. En stand var for eksempel ringer, en annen fra Tilbords og der ga de tips om ønskeliste, et bord hadde brylluskaker, en fotograf hadde rigget seg til og frisører stod og satte opp hår på tre utvalgte modeller. Det var helt greit, men som sagt hadde jeg sett for meg et brudeshow hvor det gjerne var modeller som gikk rundt og viste kjole, hår og sminke.
Det var noen stander som hadde give-aways. Jeg fikk utdelt en rose, champagne (brus) og foccacia brød da jeg kom, goodiebag med lys, servietter og inspirasjonsblad fra tilbords, hårspray fra frisørene og en nøkkelring fra Georg Jenser fra Brødrene Pedersen. 
Jeg gikk sammen med Lise og Kathrine på jobb, så det gjorde jo det hele ekstra koselig :) Kathrine og jeg satte oss på newsman etterpå og tok oss en kakao/kaffe og ble faktisk sittende til klokka ble 21.
Tok litt bilder for å vise dere litt hva som var. Selv likte jeg veldig godt den nederste bryllupskaken, dere? :)


 






- Anette -

2 kommentarer:

  1. Så deg hos frisøren i dag!! God reklame, siden du alltid er så flott!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Verden burde absolutt hatt flere Grete'er! :) Tusen takk! Du er snill du <3

      Slett