13.02.2014

To skritt fram, tre tilbake..

God kveld i luken! Her i huset har alt blitt snudd opp ned det siste døgnet. Som dere sikkert har fått med dere har ungene vært en del syke i det siste, Ådne har vært i New York og jeg har vært i London og for en gangs skyld (føltes det som) skulle vi ha en normal hverdag med friske barn, jobb og mann hjemme - men akk nei.. Ådne er blitt syk igjen. Mage-problemene er kommet tilbake :( Det begynte i går kveld og tok seg kraftig opp i natt. Nå ville egentlig legen at han skulle legges inn på sykehuset, men Ådne klarte å krangle seg til å få bli hjemme mot at han lovet å komme inn om det skulle bli verre. Nå krysser jeg alt jeg har og håper det gir seg like fort som det kom! 
Imens trøster jeg meg med episoder av "The modern family". Tenk at jeg ikke har sett på dette før nå! Helt hysterisk :) Godt å ha enkle gleder også av og til..



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar