17.02.2014

Brudepike og brudesvenn

Flere har spurt meg om guttene og Tilla skal være brudepike og brudesvenner. Og jeg tenkte jo i starten at de skulle det, men så plutselig, innimellom, får jeg mine tvil. Jeg kan jo se for meg Noah som nekter for det blir for mye oppmerksomhet rettet rett på ham (forståelig nok), Tilla hadde nok vært litt sjenert men ville mest sannsynlig gå akkurat slik hun hadde fått beskjed om. Simen.. Jah.. Kan dere se han for dere? Han hadde nok enten sprunget om kapp med Noah, dyttet Tilla, nektet å gå, sprunget fram og tilbake, kastet blomsterblader (eller hva han skal holde) så høyt han klarte opp i luften. Mest sansynlig hadde han nok siktet på noen og ledd rått etterpå. Tøyset, lagt seg ned på gulvet og rullet kråke. Prøvd å stått på hendene. Ja, du vet.. Slike ting.
Men så tenker jeg.. Hadde ikke det bare vært helt hysterisk morsomt?! Hadde det ikke vært bedårende og søtt? To gutter og en jente, mine sønner og min niese som kommer gående opp gulvet, enten helt perfekt på en linje eller spurtende mens de roper og ler. Haha.. Jeg kan så veldig se det for meg :) 
Jeg er vel egentlig overbevist om at de skal få gå opp midtgangen de også. Så får jeg finne på noe kreativt de kan få styre med mens de sitter så fint og rolig på plassene sine etterpå ;)
Har funnet noen koselige inspirasjonsbilder på pinterest:





2 kommentarer:

  1. Riktig betegnelse e vel brudepike og brudesvenn ;) og JAAA, det blir så skjønt!!

    SvarSlett