06.02.2014

Friskhetssøvn - velkommen!

Er det ikke typisk!? Med en gang guttene er friske og raske, så blir jeg syk. Og er det ikke typisk at jeg blir syk rett før jeg skal til London? HEKKAN!!
Jeg begynte å føle det i går kveld - uggen kropp og kvalme. Regnet med at jeg skulle få omgangssyken jeg også, så jeg la meg med en bøtte ved siden av meg. "Heldigvis" har det bare blitt med kvalme. Med en gang jeg kommer ut i frisk luft, blir formen mye bedre. Det har gått opp og ned i hele dag, men ingen feber, bare skikkelig uggen. Gikk tidlig hjem fra jobb og sov nesten 3 timer før jeg hentet guttene. Katrine var en engel og har passet guttene etter barnehagen til kvelden. Så da sov jeg noen timer ekstra. Nå har jeg svelget ned noen paracet og lagt meg. Kjenner at det går bedre :)
En god, rolig natt, skal nok gjøre susen! 
Koffertene (både min og guttene sine) ligger oppe i stuen, upakket og tomme :-0 Jeg får gjøre en super innsats etter jobb i morgen. Men nå - innhenting av overskudd og bortsoving av kvalme. God natt! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar