24.02.2014

Billige luktelys!

Jeg har storkost meg i dag! Jeg har vært utrolig effektiv og har fått gjort masse. Dagen begynte på Elixia med en treningsøkt. Jeg har forresten meldt meg inn der nå :) Jeg gikk på en time som het Heartbeat 30, og det er en time som holder det den lover! Det er en time med 30 minutters intervaltrening. Du bruker ingen vekter eller hjelpemidler, kun deg selv. Og det var så tungt, så tungt. Jeg er flink og vandt med å pushe meg i treningen, men i dag hadde det ikke gått mer enn 15 minutter og jeg skalv i beina og hadde blodsmak i munnen. Jeg brakk meg de siste 5 minuttene! Haha.. Dette kan jo selvfølgelig også skyldes min dårlige form for øyeblikket eller at jeg rett og slett trør på alt jeg har til jeg nesten faller om. Jeg DIGGET hvertfall timen, og har meldt meg på den som er i morgen tidlig kl 9. Sprettrumpe og kondisjon - velkommen!
Ellers ble dagen brukt på gjøremål i huset. Jeg har montert bokhyller og ryddet i skapene til guttene. Og jeg har vasket klær til den store gullmedalje! Nå blod-fyrer vi i peisen for at klærne skal tørke, for ny maskin venter på å bi hengt opp :-0 Jeg var forresten innom Clas Olson i dag, fordi jeg måtte kjøpe nytt stativ til å henge klærne på, og da kom jeg over en hylle de hadde med lys. Jeg ble helt paff da jeg så prisene. Jeg har flere lys fra White Company, Voluspa og sheals. Rett og slett fordi jeg elsker lys med lukt og disse lukter godt og er dekorative. Hvertfall, i hyllen stod det altså noen lys (med lukt) som var nesten helt identiske med de lysene jeg har hjemme - bare til en sjettedel av prisen! Lysene kostet 29,- og 39,-. De er like store, skal brenne like lenge og ser akkuratt ut som de jeg har fra White Company og voluspa. Jeg kjøpte selvfølgelig med meg noen, og de lukter godt også!Jeg kjøpte med meg lavandel og fresh linen. De hadde mange flere lukter, så er du også glad i luktelys kan jeg absolutt anbefale disse. Heller disse til 29,- enn de jeg har til 199,-  :)


- Anette -

2 kommentarer:

  1. Trente ikke du på Crossfit Centrum før? Hvorfor byttet du til Elixia? :-)
    Har vurdert å melde meg inn på crossfit selv, det er derfor jeg spør! Hehe. Må bare si at jeg liker bloggen din veeldig godt, forresten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :) utrolig gøy å høre at du liker bloggen min - takk! <3
      For å være helt ærlig er det ingen trening jeg har fått flottere resultater av, kommet bedre i form av eller likt så godt som crossfit. Men.. Jeg jobbet kun 60% da jeg meldte meg inn der. Så når Ådne var borte hadde jeg fremdeles mulighet til å få trent i løpet av ukene. Nå jobber jeg fult og har, dessverre, ikke sjans til å komme meg ut dit. Det blir mer stress enn kos :(
      På Elixia har de barnepass hver dag, til og med på lørdagen. Og for øyeblikket er det det som passer best for meg :)
      Hvis du er interessert synes jeg absolutt at du burde prøve! Tror og mener at de har prøvetimer :)

      Slett