09.02.2014

Update fra London

God morgen alle! Her har vi nettopp stått opp, etter en rimelig fuktig kveld på byn. Men shopping først.. Kom fram sent på fredag og stod tidlig opp på lørdag - da skulle det shoppes!
Vi tok subwayen bort til Oxford Street og gikk fra den ene enden til en annen. Jeg var heldig, for det meste jeg fant var på salg. Forever 21 var det en kjede som het, og der fant vi mye fine klær - billig. En kjole jeg kjøpte kostet 170 kr og en genser 120. Kjekke priser med andre ord. Ellers ble det litt i handleposen fra Zara. Jeg fant blant annet et veldig fint par sko og masse klær til guttene. Katrine har fått brent bankkortet sitt hun også.
Etter shopping og en dusj, gikk vi ut og spiste - alle fire (Anne Maren, Åse, Katrine og meg selv). Vi spiste på en restaurant som het "Sofies". Den er vist veldig kjent for cocktail'ene sine, og det skjønner jeg godt. Vi hadde en som het "chilli martini". Den var helt rå! Sterk og søt. Vi spiste også herlig god mat. Biff, kylling og hummer. Litt av alt med andre ord ;)
Etterpå gikk vi videre til en nattklubb som het "Amys". Det er egentlig en ganske Harry plass, men konseptet var ganske kult. Alle bordene så ut som rubiks kuber, de som gikk rundt og ryddet bordene var kledd ut som Mario og Luigi. På toalettene spilte de talen til Maggi Thatcher hele tiden, og de spilte KUN 80-talls musikk på anlegget. Knall gøy!
Vi tok et par drinker før Katrine plutselig slo an med en kanne med cocktail - bokstavelig talt en kanne (se bildet). Oppi hadde de sprit og blandevann og tørr-is :) haha.. Fullt av sugerør og paraplyer, akkurat slik vi liker det. Ble ikke så sene hjem, for plutselig var stedet fult. Nå har vi nettopp stått opp, dusjet og skal bare hive i oss noen croisanter før vi skal shoppe litt mer.
Vi har tatt litt bilder, men kvaliteten er så som så. Men, men.. Dere får hvertfall et lite innblikk.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar