19.02.2014

Ny bok..

Å herrejesus! Når jeg første begynner å lese en bok som faktisk fenger meg, ja da leser jeg til øynene svir. Begynte å lese i går og er kommet halvveis :-0 Og ja.. det er den sjangeren. Boka heter "Syv år til synd" og er skrevet av Sylvia Day. Samme forfatter som crossfire bøkene jeg har lest tidligere. Det er samme sjanger og alt det, men boken er veldig forskjellig likevel.
Ellers går dagene litt i det samme. Onsdag = skøyteskole. Ådne tok med seg Noah og Simen og jeg ble hjemme. Vi har faktisk bakt grove, sunne muffins. Virkelig saftige og gode :) salami, ost og vårløk hadde jeg i dem i dag, men deste gang skal jeg hive oppi enda mer snacks.
I morgen er det bryllupsmesse på Madla Amfi, og det skal bli utrolig gøy å gå på! Der blir det visning av kjoler, håroppsats, sminke, ønskelister til bryllup, ringer, blomster, dekorasjon generelt og smykker til den store dagen. Første bryllupsshowet mitt - dette må jo bare bli bra! :)

Sååå glad i den nye boken min!


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar