14.02.2014

Hurra - mini kontor!

Happy Valentine alle! Håper dere har hatt en kjekk dag, enten det er med kjæresten, venner, eller om du bare har slappet av litt alene. Her i huset har vi ikke gjort noen ting. Det vil si, vi har gjort masse, men ikke Valentine-masse. Tilla er på overnattingsbesøk og vi har kost oss. Jeg tok med meg Noah og Tilla på IKEA og der lekte de i "småland" som det heter. Jeg visste hva jeg skulle ha, så mens de små lekte så fint gikk jeg meg en runde og plukket litt i hyllene. Etterpå var det pølse og is - en slager på IKEA. 
For en stund siden viste jeg dere noen inspirasjonsbilder til interiørtips til hjemmet. Jeg har altså kopiert det ene og endelig, etter flere måneder har jeg fått meg et mini kontor. Det er så lite og pyntelig, at det passer perfekt inn i stuen. Dermed kan vi kvitte oss med den gigantiske pulten vi har på gjesterommet og få inn flere oppbevaringsmøbler - det trengs! Nå har jeg pc, printer, kontorrekvisitter og ledninger samlet på en og samme plass. Det er så deilig. Tidligere har jeg pakket bort pc'en hver kveld. Pakket den ned i skuffer eller gjemt den under sofaen. Vel, ikke lenger. Nå er alt samlet på en og samme plass. Bankbrikken, kopi-papir, kulepenner, regninger, teip og lim og det som hører med. Jeg elsker systemer! :)
Jeg kjøpte med meg to expedit hyller. De var til og med på salg - 179 kr for en. Som dere ser på bildet, har jeg utelatt noen av hyllene inni og det er derfor det passer så godt til et lite mini kontor. Først da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt matt istedet for høyglans :/ litt nedtur, men men.. Jeg er kjempe fornøyd. elsker det! Hva synes dere? :)


Inspirasjonsbildet fra Pinterest:

Mitt eget lille hjemme-kontor:

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar