15.02.2014

Bryllup: bordkort og dekorasjon

I dag startet dagen kl 7.30. Siden Tilla fikk låne Noah sin seng sov han inne hos oss. Simen kommer inn døren, går rett bort til Noah, sier god morgen og gir Noah en god klem - og Noah gir klem tilbake! Jeg tror jeg sluttet å puste litt et øyeblikk. Var jeg våken? Skjedde nettopp dette? Begge lå i sengen et lite kvarter før vi gikk opp og satte oss i sofaen med pusjen på og dyna over oss. Så hører vi: "Tante Anette, eg e våken!". Klokken 8 var vi samlet alle mann alle i sofaen og så barnetv, uthvilte og fornøyde :) For en fantastisk start på dagen! <3
Ellers har vi vært i skøytehallen, vært på besøk hos mamma/bestemor, ryddet i huset og fått opp bilder på veggene, hatt besøk av Rebecca m/familien, handlet for så å få nytt besøk av Glenn, Vibecke og deres nyeste vidunderlige gutt - Lars <3 Dette har faktisk vært en kjempe flott dag. 
Etter at de små var lagt tok jeg fram litt stoffer, blonder, silkebånd og diverse som jeg har hamstret inn for en stund siden. Jeg har nemlig begynt å tenke på dekorasjonen til bryllupet. Romantisk blir temaet vårt. Jeg er litt usikker på farger, det er det eneste. Bryllupet blir på høsten, og ikke alle de blomstene jeg kunne tenkt meg er tilgjengelige da. Tenkte å ta turen til en blomsterbutikk i nærmeste framtid og høre med dem, hvilke blomster er å få tak i når jeg skal gifte meg?
Ellers har jeg også begynt å tenke ut bordkortene. Jeg vil at de skal være romantiske, dekorative og kreative, men samtidig vil jeg prøve å holde det så billig og "enkelt" som mulig. Det må ikke bli for mye, og det må være så enkelt at jeg klarer å lage 70-80 stk selv (eller med litt hjelp). Kanskje jeg gjør det litt vanskelig for meg selv? Men dette er jo bare så gøy! Vet jo at det er en stund til, men jeg vet også at tiden går fort når det nærmer seg, så hvorfor ikke være ute i god tid? :)




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar