01.05.2014

Tapas kveld og blomsterkranser..

Tapas og blomster henger jo ikke akkurat sammen, men siden vi var samlet til en koselig tapas kveld her hjemme i går, og det har vært sol og fri i dag, måtte jeg nesten bare dele begge dagene med dere. Klarer ikke velge..

TAPAS

Mamma, Torkell, Katrine, Eirik, Ådne og meg var samlet i går til tapas og noe godt i glasset. Vi hadde alle med litt mat hver, og kan tro det var godt! Sushi, ost og kjeks, focaccia, pesto, aioli, spekeskinke og mozarella, dadler m/bacon, laksewraps, blåskjellsuppe og chili marinerte reker - NAM! Jeg ble god og mett, rett og slett. Med en gang hedersgjesten kom (Torkell) skålte vi med jordbær og champagne. Deretter spiste vi masse god tapas, og til dessert hadde Katrine laget sjokolademousse med krem og bringebær. Mmmmmm... Jeg hadde jo også laget geleshots for anledningen, og de var så sterke at vi brakk oss alle mann når vi spiste dem.. Haha.. Tårene mine rant og jeg hadde problemer med å få det ned. Det svei bak tunga. Kanskje litt mindre alkohol neste gang?? Note to self! Senere på kvelden hadde vi også en Mohito drink, den var søt og god. Etter koselig jatting og mye latter, trakk gjestene hjemmover og klokka var plutselig blitt 01.30. Så vi har vært rimelig trøtte i dag ;)





Blomsterkranser

I dag har det vært fri, og hva er vel ikke bedre enn at det ikke finnes en sky på himmelen og sola skinner? Ådne har kjørt med motorsykkelen sin og vi fikk besøk av Tilla og Katrine. Gikk ned på skolen (som vi alltid gjør) og endte opp med å plukke blomster og flette blomsterkranser. Alle måtte ha en krans hver - selvfølgelig. Fikk mange fine bilder av våre skjønne, nydelige, herlige små <3









- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar