28.05.2014

I'm back!

Dere kan puste ut, senke skuldrene og bare slappe av. Livet kan fortsette som normalt og vi kan endelig glede oss over at jeg er tilbake på bloggen! Hvem hadde trodd at nesten 3 dager borte fra bloggen skulle føre til så mye kaos?!? Folk har herjet i gatene, jeg har blitt nedringt og meldinger har tikket inn i ett sett. Jeg har rett og slett ikke hatt fred siden siste blogginlegg..

"Vær så snill Anette, kan du ikke blogge litt igjen?"

"Du er savnet"

"Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, savner å lese bloggen din"

Jeg kunne fortsatt i det uendelige...  Så jeg har bestemt meg for å blogge litt igjen - klart jeg hører på leserne mine.  Men hva skal jeg blogge om? Været? Guttene? Mannen? Bryllupet? Interiør? Tips og ideer? Oppskrifter? Mote? Valgene er så mange.. 

Bare for at alle skal få se meg litt igjen (tilfelle dere har glemt hvordan jeg ser ut) så har jeg tatt, ikke mindre enn, to selfies. Det ene hvor jeg sitter i stolen, holder håret borte og prøver å virke så uskyldig som mulig. "Dette er veldig typisk meg, holder mobilen med telefonen, strekker ut armen og tar et selfie" Det andre er et bonus til dere som synes det er så morsomt med grimaser.

Yes.... 




 - Anette -


3 kommentarer:

  1. Blogg om jobb og studier og generelt det å være lærer!

    SvarSlett
  2. Blogg om livet....alt....spesielt guttene og hverdagen, men også om fremtiden, ønsker og forhåpninger om hva som skal komme! 👍😊😍

    SvarSlett