13.05.2014

Bryllup del 3

Siste bryllupsoppdatering for denne gang. Håper dere har likt det, for det kommer ikke til å bli siste ;) 
Jeg gleder meg til ferie i sommer, da skal det lages MYE gøy til bryllupet! Det kommer til å bli fantastisk, jeg har hele planen klar i hodet. Jeg skal male, klippe, sy, lime og tegne.. Ja nå kan dere lure ;) Jippi, lenge leve kreativiteten!

Når det gjelder de siste "temaene" jeg skal vise dere i dag, har jeg bare valgt å spre bildene sammen til en eksplosjon av collager. Ringer, blomster, bilder, ideer om en annen. På pinterest kontoen min har jeg ikke mindre enn 230 (!) bilder kun i bryllups mappen min, så jeg har nå valgt ut de mest aktuelle for meg. Hodet mitt blir fult av inspirasjon når jeg ser på dem og noe lignende ønsker jeg også å ha.

Ringer vet vi ikke om vi skal kjøpe. Jeg er ikke så veldig glad i å gå med ringer, og jeg har jo fått en kjempe flott forlovelsesring - kan jeg ikke bare bruke den? I tillegg synes jeg det er mye penger å måtte kjøpe en til når jeg har en? Ådne vil helst ikke ha ring, fordi han må ta den av hver gang han er på jobb. Men han har en arvering fra morfaren sin, så mulig han bare bruker den. Ellers finner vi nok noen veldig enkle og klassiske ringer uten diamanter og glitter (sistnevnte hadde tatt seg ut på fingen til Ådne).

Innbydelsene er ferdig om ikke så lenge. Jeg mangler bare bildene, og de skal knipses neste uke :)

Dekorasjonen kommer til å være veldig enkel. Enkle blomster rundt om på bordene og i lokalet. Pom poms og happy lights hengende fra taket og lykter utenfor.

Sminke er jeg helt elendig på, jeg kan ikke sminke meg og bruker helst så lite som mulig. Men nå ser det ut til at jeg har fått fikset meg en stylist som tar både hår og sminke - Jippi! Det skal prøves ut i starten på juni, hurra!

Enjoy <3
 








- Anette -


4 kommentarer:

  1. Blir knall fint - alt sammen! Glede meg sånn!! :)

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli kjempenydelig alt sammen......men du må vel holde noe litt hemmelig? Det er alltid så spennende å komme og se det ferdige resultatet på selve dagen. Gleder meg masse - kan nesten ikke vente! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada, dokkor får ikkje vida så mye mer nå ;) men inspirasjonsbilder e alltid gøy!! Klare ikkje holda meg :)

      Slett