11.05.2014

Bryllup del 1

I det siste har det gått litt opp for meg at jeg snart skal gifte meg.. haha.. Hvem skulle trodd det? Faktisk er det ikke mer enn 146 dager til vi gifter oss! Jaiks! Jeg har til og med begynt å venne meg med tanken om å skifte navn. Jeg tar Ådne sitt etternavn og "mister" mellomnavnet mitt. Det kommer jo til å bli veldig annerledes å måtte signere alt med et annet navn enn det jeg har gjort i 30 år. Men jeg gleder meg :) Fra da av må jeg presentere meg som Anette Karlsen.. Hm.. Har ikke blitt helt vandt med det enda..

Jeg har det meste på plass med tanke på planleggingen, men det er klart at noen ting står fremdeles åpne. De tre oppgavene som stresser meg mest er at jeg ikke har funnet noen som kan ha guttene enda (men vi jobber med saken), jeg har ikke funnet en som kan være bartender og så mangler jeg to-tre servitører. Jeg stresser ikke akkuratt med det, men jeg tenker litt på det er vel heller riktig ordvalg.

Jeg er hvertfall innmari glad for at jeg har pinterest. Det er en app jeg bruker nesten hver eneste dag! Den har så mange flotte bilder og tips. Og siden jeg jevnt har gått inn på app'en og lagret bilder jeg har kommet over, har jeg nå et bredt utvalg. Når jeg blar gjennom alle bildene mine er det lett å se i hvilken retning jeg heller mot - romantikk. Jeg er uten tvil blitt forelsket i hvitt og rosa. Jeg vet at vi ikke skal ha sommerbryllup, men jeg klarer ikke legge fra meg det lyse og romantiske. 

Tilfelle noen var interessert, har jeg lyst å dele bilder og inspirasjon med dere :) Jeg tenkte å vise dere mine inspirasjonsbilder når det gjelder håroppsett, blomster, kake, sko, dekorasjon, invitasjoner og smykke/øredobber/ring.Alt kan ikke komme i ett innlegg, så jeg velger å dele det opp. Håper jeg kan gi litt inspirasjon om noen der ute også skal gifte seg :)

Håroppsats

I det siste har jeg begynt prosessen med å finne ut hvordan håret mitt skal være på bryllupsdagen. Noe jeg ikke syns har vært så lett. Jeg liker alle frisyrer, og da er det vanskelig å bestemme seg for den ene. Men jeg kan nok si at jeg mest sannsynlig har landet på en romantisk frisyre. Kanskje med blomster eller annen pynt, en løs knute eller fletter?





Blomster

Jeg vil ha det enkelt og lyst! Jeg tenker ikke å ha oppsatser på bordene, men enkle blomster som vi setter oppi vaser eller hermetikkbokser selv på selve dagen. De blomstene jeg liker veldig godt er pioner, hortensia og roser. Duse rosa farger med hvitt? Perfekt og romantisk!



- Anette -

2 kommentarer:

  1. Hva??? Hva er galt med Hodne? Anette Håland Karlsen - hvem er det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. ;) ingen ting galt med Hodne, men mye galt med Anette Hodne Håland Karlsen ;) Hehe..

      Slett