04.05.2014

Dagstur til Høle og et nytt, sunnere liv i sikte

I dag har vi vært på dagstur til Høle. Lena med familien var også med, og på hytten fra før av var guttenes farfar. Skyfritt og sol (føles jeg har skrevet de ordene der ofte i det siste?) er jo ikke å forrakte. Vi har vært ute fra morgen til kveld og vi er blitt noen røde tomater alle mann.. OBS! Tåpelig å glemme noe så viktig, men så får vi inderlig håpe at det ikke skjer igjen (solkrem altså..).
Etter å ha lekt, hoppet på trampolinen, stekt vafler, grillet pølser, laget ballanse-bane av tau, lekt sjørøver på store steiner og bare kost oss bar det hjem til jobb. Siste dag med samtaler i morgen, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg skal være litt glad når denne uken er over. Det blir lange dager på meg fram til torsdag på grunn av samtaler og møter, så neste helg lengtes etter på forhånd denne gang...
Fra og med i morgen av, har Ådne og meg blitt enige om å starte et sunnere liv. Vi er nemlig veldig glade i sjokolade, noe vi spiser like gjerne på en onsdag som en søndag. Fra og med i morgen av er det altså slutt på godteri og fram med alt det sunne. Vi skal også drikke mer vann, noe jeg er super dårlig til. Men skal gi alt for å klare å drikke mine minst 1 liter hver dag. Jeg vet at jeg må drikke mer i løpet av en dag, men greit og ikke legge listen for høyt i starten.

Altså, kort oppsummert:
- minst 1 liter vann hver dag
- ingen godteri (minst mulig sukker)
- sunnere mat (mer grønt og mindre kallorier)

Ønsk meg lykke til!



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar