15.05.2014

Lenge leve kommunikasjonen!

Herligheten, av og til føler jeg at jeg er sammen med en snill, men senil gammel mann.. Ådne har hukommelsen til en gullfisk. Jeg blir helt gal av og til! 
For noen dager siden ble vi invitert til noen venner på 17. mai. De ville ha en fest og vi bestemte oss for å gå og legge guttene der. Den ble derimot avlyst og Ådne sa at vi heller skulle ha den. Da kunne vi legge ungene hjemme - mer praktisk. Jaja, tenkte jeg. Det skal bli gøy det. Ådne skulle ta ansvar og invitere folk hit. I ettertid har jeg fått forståelse for at ingen egentlig viste når vi skal møtes. Noen trodde det var klokken 16, andre klokken 18 og jeg trodde det var klokken 20? Herligheten.. Siden jeg tross alt skal jobbe på 17. mai (ja, det er faktisk jobb å gå med klasse i toget), og at 17. mai er så travel dag med mye besøk, ønsket jeg minst mulig stress på denne dagen. Så jeg foreslo til Ådne at vi skulle sende rundt en felles beskjed (slik at ALLE fikk samme beskjed) og si at alle tar med det de selv vil ha på grillen og i glasset. Etter å ha skrevet meldingen spurte jeg hvem jeg skulle sende den til. Og det var ikke til noen av de samme vi i utgangspunktet skulle være sammen med! Nå hadde han invitert naboer og venner fra den andre gjengen.. haha.. Ikke misforstå, det gjorde jo slettes ingen ting, men det er så rart når du har innstilt deg på hvem og hva og så stemmer det ikke I DET HELE TATT! Nå blir vi en gjeng fra gata og noen venner fra innerkjernen - perfekt! Klokken 18 fyrer vi opp grillen og leker skal vi selvfølgelig ha. Potet-i-skje-stafett, sekkeløp, fotball, trampoline-tikken.. Så håper vi på opphold, god temperatur og fornøyde små barn <3




- Anette -

2 kommentarer:

  1. Hipp Hipp Hurra. Dere kommer til oss først? Vi gleder oss masse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes! Me komme te dokkor fyst og me GLEDE oss :-)

      Slett