20.05.2014

Trøtt i trynet..

Jeg har ikke gitt mye lyd fra meg i det siste og det av en enkel grunn - jeg sovner på sofaen! Er helt skutt når dagen er over. Er (heldigvis) mye ute, har det ganske travelt på jobb for tiden, vært mye å planlegge i det siste og ellers mye hodebry. Så det skulle bare mangle at jeg er trøtt.
Legger guttene, setter meg i sofaen, leser en bok og ZZzzzzzz... Våkner av at Ådne rister liv i meg og sender meg ned i seng. Leser forresten en ny sjanger - hold dere fast: Roman. Jeg var så heldig og fikk "Et helt halvt år" av min gode arbeidskollega, Marit, til bursdagen, og endelig syntes jeg det var tid til å lese. Den er altoppslukende og jeg klarer bare ikke legge den fra meg. Sikkert derfor jeg sovner i boka hver kveld..?!?
Jeg er ikke komt mer enn halvveis, men foreløpig er det virkelig god!
I dag har vi vært ute i hagen og mens jeg har slikket sol, har guttene badet i stampen og vannsprederen. Med en gang guttene ble lagt satte jeg meg i sofaen og fikk kose-besøk av Misty. Åpnet boken, leste noen kapitler.. Zzzzzzz.. Trøttetryne legger seg - god natt!




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar