12.05.2014

Bryllup del 2

145 dager igjen og faktisk litt mer opplyst i dag enn i går ;)
Har snakket om gjesteliste og satt opp et grovt budsjett i dag - JAIKS! Skulle tro det var de kongelige som skulle gifte seg.. Neida, vi holder oss (enn så lenge) innenfor de økonomiske rammene vi har satt oss, men det koster med bryllup, det skal være sikkert og vist. Heldigvis er vi ikke blitt helt skremte, for vi merker at jo mer vi snakker om det, jo mer gleder vi oss <3

Snart skal vi ta bilder til invitasjonene hos mitt kjære søskenbarn. Så den dagen invitasjonene er blitt forseglet i en konvolutt og blir puttet i en postkasse kommer det nok til å krible greit i magen ja.. Spennende!
Håper dere liker del 2 av bryllupsinspirasjonen min - kake og sko.

Bryllupskake

Jeg er så utrolig heldig og har et søskenbarn som skal bake bryllupskaken til oss. Hun er superflink og har tidligere laget kaker på bestilling. Jeg har egentlig sett for meg en ganske enkel, hvit kake med noen blomster på. Kanskje det til og med går an å lage en sjokoladekake med hvit frosting? Nam.. Vi har fått låne et 3-etasjes kakefat, så dette kan fort bli bra :)




Sko

Hvite, rosa, røde, blå, lilla, gule, oranje?? Jeg har vært innom de fleste farger og varianter. Igjen, jeg lander på de som er lyse. Jeg tenker nude, offwhite eller lyse rosa. Veldig gjerne med blonder på, selv om skoene sannsynligvis ikke kommer til å synes. Ådne har lyst å gifte seg i converse. Og for å være helt ærlig synes jeg det er litt tøft :) Men ingen ting er sikkert.. Kanskje vi begge skulle hatt converse?? ;)




- Anette -

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt å lesa ka dåke har tenkt Anette!
    Eg e enig med Ådne - Converse! Eg ska jaffal ha med meg ett par kvite på dansegolvet om kvelden ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Ja, det hadde vært ganske stiligt ;-p
      Så kjekt at du like det :) kanskje du finne litt tips og!

      Slett