14.06.2014

Sommeravslutning

I går hadde vi sommeravslutning med jobben - knall gøy! Vi var hvertfall på ostehuset øst og spiste, og maten var kjempe god. Jeg kan ikke navnet på alt vi fikk, men det smakte himmelsk. Mange gode smaker og ikke sånn typisk mat som du alltid spiser ellers. Blant annet var det en kald suppe med mandler, peanøtter og druer? Jeg syntes den var veldig god :) 
Stemningen var god, solen skinte og da maten var ferdig ryddet de klart til dansegulv. En veldig koselig kveld med kjekke folk :)
Jeg hadde, for en gangs skyld, med meg kamera og fikk knipset mange fine bilder, blant annet av tallerkenen min :) Ellers ville jeg også vise dere den nye kjolen min. Det er den flotteste kjolen jeg har hatt på leeeenge! Kjøpte den på Gina Tricot, og den satt som et skudd! ELSKER ryggen på den! Veldig typisk Anette-kjole. Hva synes du?? :)






- Anette -

4 kommentarer:

  1. Så nydelige dåke va:) Kjolen va kjempe fin og du e alltid så fin på håret, fatte ikkje kossen du får det t:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk! :) ja, eg har virkelig flotte kollegaer!
      Begynne å få litt lengde på håret nå, og då e det litt lettere å gjørr litt med det. Men alltid kjekt å hørra at det ser bra ut :-) takk!

      Slett
  2. Nydelig kjole og fantastisk sminke!!! For ikke å glemme håret.....

    SvarSlett