11.06.2014

Barneselskap med tema

Det nærmer seg bursdagstid her i huset. Om mindre enn 3 uker blir Noah 5 år! Og dette har han ventet på siden forrige bursdag. Han har hele ønskelisten klar. Egentlig tror jeg ikke det er noe han ikke ønsker seg i år.. hehe.. Ønskeliste fra Noah kommer snart.

Juni måned pleier å være en travel bursdagsmåned, og han har allerede vært i tre bursdager bare de to siste ukene. Alle tre har vært på Leo's lekeland, og Noah har egentlig lyst å være der han også. Jeg kunne tenkt meg og hatt det i gymsalen på jobb. Det er en ny plass for de små, det er gratis, det er lettvindt i og med at det er nedi gaten og det er kjøkken, ergo; vi kan lage hva vi vil av mat.

Jeg synes det er kjekt å lage alt rundt et tema til selskapet, og da er det selvsagt Noah som velger tema. I år han han (foreløpig) tenkt seg ut Ninja Turtles. Han var innom Star Wars også, så dette kan fort snu. Jeg er kunst og håndverk lærer fordi jeg elsker å forme, lage og være kreativ, så da er jo dette midt i blinken for meg :) Jeg tenker å ha Turtles på alt, som invitasjoner, kake/muffins, popcorn begere, drikkekopper/glass og kanskje også ballongene?

Siste arbeidsdag er fredag 20. juni. Mandag 23. juni reiser vi til Danmark og blir borte mest sannsynlig helt til selve dagen, altså 29. juni. Så jeg må ha alt klart før vi reiser til Danmark.

Her er inspirasjonsbildene mine fra Pinterest:




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar