09.06.2014

Sommer og sol

For et vær og for en dag! Sommer årstiden er jo nettopp kommet, men det føles som vi har hatt sommer i flere måneder. Jeg har virkelig troen på en super sommer, hvertfall om dette skal fortsette :)
I dag har vi vært på stranden med Kristine og guttene og søsteren til Kristine med jentene. Senere kom også Katrine og Tilla. Guttene syntes det var kjekt, men det ble ikke mye bading. Vassing og leking :)

Etterpå syklet vi hjem igjen og grillet sammen med Katrine, Tilla og Eirik. Vi har fått masse farge i dag alle mann, og vi har nytt sommer været fullt ut! Guttene ble lagt FØR klokken 19, og de sovnet FØR klokken 19. Helt skutt! Så jeg har fått ryddet litt og klippet plenene. Måtte få det gjort siden de har meldt regn de neste dagene. I morgen er det tirsdag, og da har jeg bare to uker igjen på jobb før jeg har sommerferie. Tenk det. Gjett om jeg gleder meg?! Jeg skal nyte det fullt ut. Krysser fingre for at dette nydelige været holder leeeenge <3




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar