02.06.2014

AB challenge - er du med??

Javel, juni måned er kommet og det ser jo ikke akkuratt ut som om godværet skal forsvinne med det første :) Jippi! Ådne reiste i dag og blir borte tre uker denne gang, og for øyeblikket er jeg inni en rimelig god periode med trening. Ikke akkuratt til å hoppe i taket av, men bedre enn tidligere hvertfall. Jeg har jogget litt i det siste, noe jeg kommer til å fortsette med, og så har vi en fast treningstime på jobb hver tirsdag hvor puls og bein får kjørt seg litt. Nå har jeg da altså en liten utfordring til dere :) Jeg har printet ut en 30-dagers AB challenge som jeg har hengt på kjøleskapet. Jeg begynner i dag og skal følge planen til punkt og prikke i 30 dager. Ser at det fort kan bli litt tungt de siste fire dagene, men ellers skal det nok gå fint (.......). Men det er jo det å komme i gang som er vanskelig, synes jeg. Nå har jeg skrevet det svart på kvitt, og da klarer hvertfall ikke jeg å trekke meg. Jeg har tatt et bilde i dag som skal vises sammen med bilde jeg skal ta om 30 dager - Jaiks! 

Who's with me??


- Anette -

2 kommentarer: