18.06.2014

Nailed it!

I dag syntes jeg det passet med litt humor. Og dette er noe av det morsomste jeg vet - nailed it! Hørt om det før? Det er jo blitt så populært å bake flotte kaker, lage fine ting eller ta idylliske bilder. Og da finner du gjerne et inspirasjonsbilde som du velger å ta utgangspunkt i. Nå har det seg sånn, at mange der ute har valgt å ta bilde av inspirasjonsbildet og selve resultatet. Blir resultatet dårlig, legger de til teksten: Nailed it!
Og gjett om jeg er glad for at folk har litt selvironi?!? Hahaha.. det er så herlig :)
Her er noen av mine favoritter. Hvilken er din favoritt? ;)










- Anette -

4 kommentarer:

  1. Hahaha, den øverste e priceless!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Ja, de e ganske løgne :) spesielt det fysta ja.. Haha..

      Slett
  2. Kanonløye......ha ha ha.......og der forsvant sminken min.......krampe latter!!!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du må gå inn på Google bilder og søke på "Nailed it" hahaha.. ;)

      Slett