19.06.2014

Cake in a cup

Jeg spiser ikke snop og andre godterier for tiden, og jeg holder på å springe gjennom veggene! Jeg blir gal! Gi meg sukker! Så i dag tok jeg meg en tur til helsekosten og kjøpte inn sukkerfri sjokolade, sjokoladekakemix uten sukker og med fiber, alle ingrediensene til å lage sukkerfrie bounty's og sist, men ikke minst: cake in a cup :)
Jeg har aldri hørt om Cake in a cup, men det er altså funksjonell mat sitt produkt. Du skal kun tilsette vann, den er uten gluten, egg og sukker og den er ferdig på 1 minutt. Jeg rørte ut posens innhold med 0,5 dl vann, hadde alt oppi en kopp, satte den i mikroen og ventet  minutt - vips! Der var kaken ferdig :)
Nå er dere vel spente på hvordan den smakte? For å være helt ærlig syntes jeg den var kjempe god :) Den var jo rykende fersk, og jeg kunne spise den med god samvittighet. Den hadde vært fantastisk som tilbehør til vaniljeis #nam# Kostet ikke mer enn 22 kroner, så dette var slettes ikke dumt. Den var ganske mektig, så en porsjon holdt lenge til meg. Jippi! Nå kan jeg endelig kose meg litt om kveldene jeg også ;)
Og vet dere; i dag kom Ådne hjem! Disse 18 dagene har vært lange.





- Anette -

2 kommentarer:

  1. Følge du ikkje med? Cake in a cup e jo the new big thing ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha.. Nei, eg følge tydeligvis ikkje med ;)

      Slett