17.06.2014

Innbydelser - check!

Jippi! I dag fikk jeg melding fra posten om at pakken min, eller rettere sagt innbydelsene mine, var kommet :) Kjørte rett fra jobb og klarte ikke vente til jeg var kommet hjem. Åpnet i bilen og jeg kan bare si - WOW! Akkuratt slik jeg hadde håpet at de skulle bli :) Kortene kom oppi en fin, hvit eske og var pakket inn i hvitt silkepapir (selvfølgelig). Jeg har bestilt kortene mine fra kortshop sin nettside. De er veldig flinke med all slags kort. Innbydelser, dåpskort, takkekort, julekort m.m. Det som er så kjekt er at du velger den layout'en du ønsker, laster opp det bildet eller de bildene du vil bruke og skriver den teksten du vil ha. Deretter er det de som jobber på kortshop som redigerer og setter alt sammen. Og de kan sakene sine! :)
Jeg har valgt noen enkle innbydelser og jeg gleder meg til å putte dem i konvoluttene og få dem avgårde. I dag er det bare 109 dager (!!!) til bryllupet :-0

Dere får dessverre ikke se invitasjonene i denne omgang, da gjestene skal få se dem først ;) og det kortet som ligger oppå esken er en sommerhilsen fra kortshop til meg, ikke innbydelsen.



- Anette -

2 kommentarer:

  1. Spennande :D Håpe du vise invitasjonen når den e sendt ut ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Ska ikkje se vekk ifra det nei ;)

      Slett