01.06.2014

Nye spisebordstoler

Jippi! For noen uker siden skrev jeg et innlegg om noen stoler jeg ønsket meg av merket Charles Eames.  Og da fikk jeg tilbakemeldinger om at voga.com selger disse til 1/3 av prisen til de originale. De er kopier, men de er lovlige kopier. Nettsiden er veldig åpne om dette og legger ikke skjul på det. Du føler deg med ande ord ikke lurt. Etter tips i kommentarfeltet gikk jeg rett inn på nettsiden og fant ut at de hadde hele 40% på spisebordstoler. Ikke nok med at de ikke kostet mer enn 1098 kroner normalt, var de altså satt ned til 580 kroner! Jeg visste at jeg skullle få litt ekstra lønn på grunn av studenter jeg hadde hatt på jobb, og bestilte hele 4 stykker. De blir sendt fra England og du må beregne toll og frakt, og sluttsummen på hver stol ble ca. 1000 kroner. Ikke verst, når originalen koster 3500 PR STOL!
Det stod at leveringstiden var ca. 12 uker, men det tok ikke mer enn 4. Fikk de på fredag, men har ikke fått pakket dem opp før i dag. De er helt fantastisk flotte! Jeg var litt uheldig med den ene, da den hadde fått noen stygge riper på seg, men det regner jeg med at skal ordne seg. De andre ser helt nye og flotte ut :)
To av stolene er satt på kjøkkenet, og de andre to har fått plass i stuen. Så når feriepengene kommer inn på konto skal jeg bestille 2-3 stoler til. Skal du bestille noe fra Voga, kan du være obs på at de har salg hele tiden. Ikke kjøp til full pris, vent heller noen dager og se. I dag har de for eksempel 2 for 1. Og jeg ser at Charles Eames stolene (de jeg har kjøpt) er satt ned til 933 kroner også. Så to av disse for 933 kroner er jo faktisk et bedre tilbud enn jeg kjøpte dem på.
Kan tro det ble fint på kjøkkenet! De passet rett inn - selvfølgelig.. høhø..
Nå har vi fortsatt 4 av de gamle, brune, tre stolene med røde/oransje puter, og to Charles Eames i stuen. Planen er å bytte ut de andre 4 også med Charles Eames. Men de andre skal være i forskjellige farger og to av dem tenkte vi kunne ha stål ben, istedet for tre?
Gå inn og sjekk her: voga.com





- Anette -

10 kommentarer:

  1. Stilige stoler!!! og supert kjøp!!!

    SvarSlett
  2. Døds fine! Glede meg te å få opp mine!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, ska bli gøy å se den andre varianten og :)

      Slett
  3. Svar
    1. Hurra, og tuuuuusen takk for at du tipsa!! :-)

      Slett
  4. Hei. Er stolene like gode som originale mtp sittekomfort? Er bena eike farget eller lys tre? Og er sluttsummen på voga inkl toll og norsk mva eller kommer dette itillegg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :)

      Jeg synes stolen er helt lik den originale når det gjelder sittekomfor. Jeg kjenner personlig ingen forskjell. Ådne var også imponert over hvor gode de var å sitte i :)
      Beina er i bøk, og har også den fargen.
      Sluttsummen hos voga er for stolen og frakten på stolen. Moms på 25% kommer i tillegg. Dette trenger du ikke tenke på selv, da det firmaet som leverer stolene til deg fikser det for deg :) Jeg fikk bare en egen regning på dette fra UPS (som jeg valgte til å levere).
      Håper dette var til hjelp :)
      Anette :)

      Slett
  5. Takk for svar :) Har bestilt nå:) :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Håper du blir like fornøyd som meg :)

      Slett