29.06.2014

Noah 5 år!

Hipp, hipp hurra for Noah som er 5 år i dag! <3

Tenk at det er 5 år siden Noah kom til verden! Jeg synes det er helt sprøtt. Det føles ikke akkuratt ut som om han kom i går, men det føles ikke ut som 5 år heller. I dag er jeg en rimelig stolt mamma hvertfall, for en flottere sønn skal du lete lenge etter. Det er så utrolig spennende å følge med på alt det som skjer rundt han, hvor fort han plukker opp ting, hva han interesserer seg for og hva han ikke interesserer seg for. Hva som gjør han glad, trist eller lei og hvem han liker å leke med. Og jeg ser ikke akkuratt for meg at det kommende året skal bli noe kjedeligere :)
I dag ble det en ganske travel dag og jeg skal straks stupe baklengs salto i sengen, men først; Vi våknet klokken 06.30 av alarmen i kabinen - Colour Line var klar til å legge til land og vi var straks hjemme. Det ble en lang dag i går med mye kjøring, og jeg visste at de begge kom til å være trøtte i dag i og med at de ikke la seg før klokken var 22.00. Vi kjørte hvertfall innom bensinstasjonen på vei hjem for å kjøpe med oss et ferskt brød og en melk. Frokosten ble spist i egen stue og etterpå tok vi turen ned til Katrine, Eirik og Tilla for å se det nye huset deres. Vel hjemme igjen la begge guttene seg og fikk noen timer på øynene hver. Imens lagte jeg kake, dekket border, gjorde klar pølsene og dekorerte til selskap :)
Guttene våknet ti minutter før første gjest kom, men de var fortsatt ganske trøtte begge to. Humøret steg raskt da familien begynte å samle seg :) Pølser med pizzabunn surret rundt seg, sjokoladekake (aka svigermor) og pawlova. Ungene var i slaget. 
Noah var storfornøyd med gavene han fikk; telt, sovepose, liggeunderlag, LEGO klokke, yatzy spill (i XL versjon), penger, LEGO star wars byggesett, dart sett og spill til DS'en sin. Da gjestene var gått fikk han spille DS, men LEGO-settet må vi ta i morgen siden klokken sprang fra oss. 
De sovnet ikke raskt, men de var stuuuup trøtte begge to. Håper og tror at de våkner godt uthvilte i morgen. Da skal vi ut og kjøpe sykkel til Noah (gave fra Ådne og meg) og han skal få handle for pengene han har fått til bursdagen :) Lukter by-tur og cafe' lang vei..

 Glad i deg gutten vår <3


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar