20.07.2014

Sommer og kvalitetstid

For et vær! Jeg kan ikke få sagt det nok. I dag har vi hatt 27 grader (!!!) og skyfritt. Det blir jo ikke bedre?!? I morgen har de meldt helt opp til 31 grader :-0 
Jeg har badet masse. Faktisk så masse at jeg fikk svømmehud, Hehe.. Det er 20 grader i vannet, og siden hytta ligger helt nede ved sjøen, tar jeg meg noen svømmetak med en gang jeg koker over. De små trekker litt inn når varmen står på, noe som er helt greit. De bader også masse i sjøen eller oppi gummibåten (som vi har fylt med vann). De koser seg, leker sammen (i ny og ne) og smiler fra øre til øre. Vi har tatt båten til butikken og kjøpt is, vi har funnet krabbe, vi har fisket stinter, vi har spist is og vi har grillet. Vi har virkelig kost oss!
Ådne reiser hjem i morgen, men guttene og jeg blir igjen til mandag. Kan jo ikke reise hjem når sommeren står på for fult!? Har vært litt i tvil, siden Katrine, Tilla og Eirik også reiser hjem i morgen, men mamma og Torkell kommer jo, så vi får henge med dem :) 
Håper dere også nyter solen og varmen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar