21.07.2014

Bildedryss fra Sør-Hidle

De siste innleggene har vel egentlig summert det meste. Guttene og jeg kom inn på Sør-Hidle på onsdag og reiste hjem igjen i dag. Vi har ikke akkurat vært alene, både Ådne, Katrine, Eirik, Tilla, mamma og Torkell har vært med oss diverse dager, men guttene og jeg har fått 6 fantastiske dager med sol og sommertemperaturer i vann og på land. Vi har nok aldri badet så mye før i Norge. Det har jo vært like varmt som i syden! I dag var det hele 29 grader i skyggen og vindstille- puh.. DET var varmt det :) Men jeg klager ikke i det hele tatt. Jeg har storkost meg, og det har guttene også. Vi har tatt en del bilder, MEN de fleste er med en rumpe eller to (hehe..) så jeg har plukket ut noen bilder som passer seg ;) Idyllisk, eller hva??











 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar