11.07.2014

Printic

Katrine blogget for noen uker siden om en app som heter "Printic". Og jeg bare MÅ gjøre det samme. Dette var gøy! :)
Har du mye bilder på telefonen? Synes du polaroid bilder er kult? Eller kanskje du vil lage en plakat, et fotoalbum eller bare bestille vanlige bilder? Da er Printic tingen altså. 
Jeg lastet ned app'en og gikk rett inn og markerte 50 bilder som jeg ønsket å få hjem i polaroid bilder - rett fra mobilen. Du trenger ikke laste ned noen ting, du trykker bare på de bildene du allerede har lagret på telefonen og legger inn en bestilling. Jeg har nå fått 50 polaroid bilder i en praktisk liten eske som jeg har betalt 175 kr for (inkludert porto). Det har tatt 6 dager fra jeg bestilte til de lå i postkassen min i dag :) og dette er ikke siste gang! Utrolig gøy! 




2 kommentarer:

  1. Wee, verdens beste app! Glede meg te å se hvilek bilder du har bestilt :)

    SvarSlett