29.07.2014

Bryllupsnerver...

Frank og Trine giftet seg på lørdag, og i går la fotografen de brukte ut en link til noen av bildene som ble tatt fra selve dagen, og de var helt fantastiske! De var så flotte begge to, og alt var så idyllisk <3 Da jeg så gjennom bildene kjente jeg at nervene begynte å komme, for det er ikke lenge til det er vår tur. Faktisk, og ganske nøyaktig, er det bare 67 dager til. 67 dager!!! Alt var så utrolig gjennomført og det lå nok masse god planlegging bak festen :) Jeg kjente at jeg begynte å få nerver. Herregud. Har jeg en plan på alt? Har vi det vi trenger? Hva mangler? Hvor får jeg tak i alt? Hva kan jeg gjøre nå, for å slippe å måtte gjøre det i siste liten? Jeg hadde til og med mareritt. Jeg drømte at vi giftet oss, og ALT skar seg. Det var så pinlig. Vi hadde sagt feil dato til kokken, og det var mange gjester som ikke kom, så border stod tomme. Anlegget virket ikke og jeg hadde en utrolig stygg blomsterbukett. Haha.. Må jo le litt også. Egentlig er jeg ikke sånn, men så er jeg jo det allikevel.. Hvis det sier dere noe?
Jeg var innom brudeforetningen og prøvde brudekjolen min (som endelig har komt) på tordag, og det har nok også gjort at jeg ble litt ekstra stressa. Den var jo alt for stor og må sys inn masse. Hun mente jeg hadde god tid og at en ny time sammen med syersken i slutten av august skulle holde, men hallo?? Ser det ut som denne dama tørr å satse på det? Neida, jeg fikk en avtale i begynnelsen av august heller ;) Og så ble det en liten forandring på kjolen. En liten forandring som likevel forandret alt. Så jeg har måtte forandre på så mye, og er nok kanskje redd for at den lille forandringen har gjort meg litt stressa?!
Djiises, er det vanlig å ha nerver? Hjeeeelp!
Skulle ønske noen bare kunne planlagt alt for meg og at jeg bare trengte å møte opp, i kirken, lørdag 4. oktober, kl. 13. DET hadde vært noe det :)




- Anette -

2 kommentarer:

  1. Haha, eg må le av marittene dine altså. Heilt normalt! Eg har drømt at kjolen har vore 10 nr for stor, glømt å bestilla tid hos frisøren og at kirkå va okkupert av hjemløse... Og eg har endå gooood tid te å få panikk ;)

    Det ordne seg!! Eg glede meg te å sjå bilder :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Off.. Haha.. Men det e godt å hørra at eg ikkje e aleina! ;)
      Blir jo litt stressa når eg hadde planlagt å fått gjort masse i ferien, men så e ungane syke og her sitte eg.. Stuck!!
      Ådne sa at han ig hadde begynt å få nerver. Må jo bare le.. E det mulig?!? ;)

      Slett