11.07.2014

Bullock

For en langhelg! Ådne tok med seg guttene og reiste på hytten i går - alene! Meningen var at jeg skulle få huset for meg selv fra lørdag til søndag, meeeeen.. Så fikk jeg plutselig være alene fra torsdag til søndag. Og jeg DIGGER det!! Jeg har ikke vært særlig produktiv, men jeg har vært utrolig sosial :) OG jeg har slappet av. Det har jo vært så fantastisk vær, så jeg jeg har styrt litt med bedet og klippet planene og rett og slett bare solt meg :) deilig!!
Nå sitter jeg på bussholdeplassen og venter på bussen. Jeg klarte selvfølgelig å miste den jeg skulle ta :( heldigvis er det godt og varmt, og jeg får til og med kveldssolen rett på meg her jeg sitter. Jeg skal møte noen venninner på byn, vi skal ut å spise på en plass som heter Bullock. Aldri vært der før, men har hørt at de skal ha god mat :) kanskje tar vi oss en liten tur rundt i byn og tester utelivet etterpå. Håper dere får en fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar